onsdag 2 november 2011

Stockholmsresa ?!



















Jag är i valet och kvalet OM jag ska anmäla Tasha och ev.Häkza till Sthlm Hundmässa i december, anmälan går ut den 7 november. 
Någon som vet något om domaren Per Iversen??
Tasha är inte precis någon liten hund man kan lugn säga att hon håller show storlek ....
Det var många år sedan jag var nere på utställningen (2007 kanske) , det har förmodligen  inte hänt så mycket positivt för mina raser sedan dess när det gäller showandet men bättre att se med egna ögon. Någon annan som tänkt sig ta en tur dit ??

6 kommentarer:

Jane Hagström sa...

Jupp, jag åker dit och beskådar och shoppar. Har ingen aning om hur domaren är.. lägger ut en förfrågan på FB.. :-)

Dernole sa...

Kul jag är lite i valet och kvalet om jag skall åka upp med Eya. Vore kul med lite känt folk :)Om du anmäler dej så gör jag också det :)hör av dej så kanske vi kan fixa samboende.

Anonym sa...

Ta med Luzen vetja, han har nog rätt storlek, väger 29 kg nu

Anonym sa...

Har du tid o lust så åk för allt i världen, du har ju hundar som åtminstone har en chanse. Vi i Älsbyn håller tummarna för dina hundar. / Micke Öberg

Marit sa...

Hei Kina!

Tror det var han som dømte GS på Verdensutstillingen i Stockholm for noen år siden. M.a.o. han liker dem STOOOREEE og med MYYYE pels og MYYYEEEE vinkler. Altså ikke sånne som vi liker....

Men jeg kan ta feil altså. Du får dobbeltsjekke om det var ham.

Ewa sa...

Jadå vi tänkte oss en tur dit, kommer nog en
välpälsad hund till norrifrån som är van att vinna:))Ewa