lördag 5 november 2011

Sitta säkert












Häromdagen såg jag en annons i en Brittisk jakttidning på en "ny" typ av hundbur. Jag tror jag ska beställa några stycken.....   Men allvarligt, jag skulle aldrig sätta mina hundar i denna, det ser fullkomligt livsfarligt ut ( för hunden). Vad händer om någon touchar i din bil bak ifrån, hur mycket avgaser kommer in i buren? Denna kan väl aldrig bli tillåten i Sverige??
Om man inte klarar av att få hundlukt och hundhår i bilen ska man kanske inte ha hund.....  Det är MIN mening!!

5 kommentarer:

Dernole sa...

Fy det var det värsta jag sett :o klarar man inte av hår och disktraselukt kanske man inte skall skaffa sig hund.
Ha en skön helg!

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med att det ser livsfarligt ut.Kan man inte stå ut med hundlukt och hår så ska man inte ha hund.

Kram Karin i Anderstorp

Miranda sa...

Håller helt med dig....tänker även om den skulle lossna...usj, vill inte ens tänka på det )= Kram på dig Kina och trevlig helg på dig och vovvarna(=

Unknown sa...

Nej visst ser det otäckt ut, kan det verkligen vara tillåtet?? Trevlig helg på Er alla. Kram Kina

Kari sa...

Å himmel og hav! Det såg ikke trygt ut..