tisdag 7 september 2010

Borta bra men hemma....

Fy 17:on vad det är skönt att vara hemma. Jag älskar att vara på fjället men måste erkänna att efter 25 dagar är det underbart att komma hem , att få sova i sin egen säng, gå på WC -inte utedass, titta på Tv en liten stund innan man somnar, fast Tv är inget jag saknar, inga tider att passa.......
Men jag saknar att bara kunna gå i 10 min med hundarna för att få ett fågelarbete, sätta sig vid dukat bord till frukost, slippa laga mat, att få äta gott till lunch och middag bara att slå sig ner vid bordet, ingen telefon och data om jag inte söker upp det.......
Nu ska jag njuta av det fantastiska vädret, tror knappt vi haft så här fint på hela sommaren...om några dgar kommer rastlösheten smygande och då är det dags att röra på sig igen, nu går resan norr ur.....


Ha en härlig dag Ni alla!!!!

Inga kommentarer: