fredag 24 september 2010






Z. Oktan

Luften gick ur mig vad gäller bloggandet pga "tråkiga händelser" i familjen. När en kär närstående person blir sjuk förstår man plötsligt hur skört allt är, det gäller att leva HÄR och NU. Inte tänka
DET ska jag göra bara jag får tid...... gör det nu, imorgon kan det vara för sent.

Hur ledsen man än känner sig kan bara le när man tittar på 12 små trolliga 7 veckors Gordon setter valpar som är fulla av bus och livsglädje. Jag lovar att försöka fota dem enskilt under helgen när vädret tillåter det. Just nu är det lika grått och dimmigt ute som det är i mitt hjärta.

Idag startar Norska Derbyt på Kongsvoll, jag skulle ha varit där men har avbokat alla aktiviteter i helgen, jag får hålla tummarna för Zettertjärns Izak hemifrån, jag håller även en tumme för "barnbarnet" Björgsjitens Dått som har ett komplett fågelarbete från fm.
Zettertjärns Trolla startar på NM skog , håller så klart en tumme för henne och Arve.

Ha en skön helg och ta hand om varandra !!!




Inga kommentarer: