torsdag 20 januari 2011

Otto & Junior (Okey)

Otto

Jr
































Jag har försökt fota mina "pojkar" under flera veckor vilket inte är helt lätt . De är inte precis stilla många sekunder när de är ute. Om jag lyckas zooma in dem i kameran så kommer de som ett skott när jag sätter mig på huk, för då ska det gosas. Kul att de så följsamma och vill ha kontakt,men just vid foto tillfällen kunde de gärna få vara lite mindre följsamma :-)
Jag fick ihop några bilder utan vidare kvalité ,de får duga så länge ska göra ett nytt försök senare...

Junior tycker själv att han är STORA pojken och lyfter på benet när han pinkar....... men lilla gubben är inte det lite väl tidigt??
Som Ni ser är de inte speciellt lika varandra, men jag tror att båda har precis det som jag och Ottos ägare helst vill ha. Jag vill ha en Kazzan kopia och det tror jag att jag får !!

1 kommentar:

Renie sa...

nei gu hvor fine og store de er blitt.
Og så lang pels, Spike har kort pels enda veldig kort og stri pels :-)