onsdag 7 mars 2012

I morgon går flyget

I morgon bitti styr bilen sin färd mot Arlanda för vidare flight till Birningham och Crufts. 
Jag har tänkt att jag en gång i livet ska besöka denna tillställning, som hundintresserad är det måste!! 
Det blir 2 dagar i högt tempo, på lördag em går färden hemåt igen, vädret här hemma ser inte allt förlovande ut de närmaste dagarna så det var bra timing, i stället för att träna hund får jag titta på hund, jag kommer att bänka mig framför ringen med Gordons tidigt på fredags morgonen. Ska försöka vara duktig på att fota ...........


Under kommande helg förväntas 28000 hundar delta på denna gigantiska tillställning, ca 400 av dessa är  Gordons .... Det blir en lång dag. 
Lördagen ska ägnas åt att flanera runt på mässan och kanske shoppa någonting roligt med sig hem......



3 kommentarer:

Monica Garbeklint sa...

Trevlig resa! Se till att ha massa plats på minneskortet och fulladdat batteri till kameran. ;-) /Monica

Lena Östling sa...

Åh så kul, ha' så trevligt och hoppas du får se många fina settrar, kram Lena Östling

Miranda sa...

Idag har jag räddat livet på minst 50 fåglar! Jihooo!