onsdag 13 juni 2012

Nyast

Hej !
Det är jag som är Super Ztar , jag vill presentera mig som nykomlingen i Team Zettertjärns.
Min mamma heter Bleika och hon vann Fjäll SM förra hösten och är Jakt Champion min pappa heter Taiko och är en mycket duktig Gordon setter som många skryter över, han behöver  visst ha något som kallas Cacit för att även ha ska få kalla sig  Jakt Champion.Jag har inte riktigt fattat vad det betyder eller vad som krävs men det är tydligen en fiiiin titel .



Ni kan ju tänka Er hur jag har det, jag känner redan pressen på mitt lilla huvud.
Jag har vetat ända sedan jag föddes att jag skulle stanna här , det är bara min matte som håller på och dummar sig, säger att hon inte kan bestämma sig, klart hon kunde , varför tror Ni annars att hon satte det rosa halsbandet på mig ??!

Jag är redan en duktig valp säger min matte, jag sover hela natten och behöver inte gå ut och kissa före kl 6 när husse åker på jobbet men när jag får sova hos matte i sängen då kan jag hålla mig längre :-)


Ni fattar ju att jag kommer att få ett tufft liv om jag ska leva upp till mina föräldrars kapacitet, därför har jag redan kommit på att om jag spexar lite så skrattar bara matte och glömmer bort vad hon sa att jag skulle göra, hon kallar mig för Stållan.... så Ni förstår ju att jag inte är genomskådad :-)))


Det var ganska trist när mina syskon åkte och jag var lite ledsen då men matte sa att jag fick sova i hennes säng och då kändes det bra igen. Numera roar jag mig med mina kusiner som är 4,5 vecka...men de är förstårs mycket barnsliga och de skriker mest när jag vill leka slängdocka och andra fysiska lekar.


Tja , det ar lite om mig, Ni kommer säkert att få höra mera om mig...på ett eller annat vis.


Här ser Ni  mitt korta liv i bilder :-)


Kram på Er


Men lyssna på mig NUUU

Här är jag med min kusin T som är skitsur för att jag
vill leka tuffa lekar




Här jag och Sinja, haha jag tog fjädern hon fick nöja sig med lite bark


Jag i  mitten  tillsammans med Segra och Silba (t höger)

Jag har växt på mig lite, här 5,5 vecka




Här med min favoritsyster Segra

Måste erkänna att jag är väldigt söt <3

1 kommentar:

Eva sa...

Du är fruktansvärt söt !

jag måste skratta åt de talande bilderna å du, din kusin T ser verkligen sur ut ;)