måndag 2 juli 2012

Effektivitet

I går skulle jag ut och köra med pawtrackern , naturligtvis skulle jag även vara effektiv och spara in en kvart genom att hämta upp Häkza som varit sällskapsdam till mammas stövare. Alltså måste jag ner på stora vägen, den väg som jag normalt aldrig tar mina hundar för att de inte ska lära sig att springa ner på vägen.
Vad händer, jo Bleika tvärstannar när vi åker ut på asfalten, linan slackar och jag kör över den med framhjulet, jag gör en fin vurpa över styret och landar i asfalten. Länge sedan jag hade sådana skrubbsår på knäna..... jag ska bespara Er hur det ser ut under plåstret.


Jaja, det som inte dödar det härdar :-) Resten av turen gick fint och hundarna gillade det skarpt !!




1 kommentar:

Dernole sa...

Synd att du vurpade, men paw trekkern är ett ypperligt hjälpmedel :) är själv super nöjd med min som jag haft i ett par år nu.
Hoppas knäna läker snabbt.
Kram