tisdag 19 januari 2016

Kan inte vara utan

Det var länge sedan jag rekommenderade någon utrustning eller produkt här på bloggen så här kommer en av mina favoriter.

Det finns några plagg som jag i stort sett alltid har med mig sommar som vinter ett utav dem är denna dunkjol från Skhoop, den finns alltid med i min packning, stad, landsbygd, sommar, vinter, fjäll eller hav den kommer alltid till användning...


Den är perfekt att dra över jeansen när man ska snabba sig iväg till butiken innan de stänger och bilen är iskall. Vi damer blir lätt kalla om låren och bakdelen och då är det fint med en dunkjol som värmer där den ska, jag använder den alltid när jag åker skidor. Kjolen har fickor fram och dragkedja i sidorna, eftersom jag i stort sett alltid har ett dragbälte och hundar när jag åker skidor får jag vrida på kjolen så att dragkedjan hamnar fram, skulle så klart önska att kjolen var sydd så att den passade mitt användningsområde men å andra sidan går det helt fint att vrida på den. Det finns dock en kortare variant med dragkedja fram, lite för kort tycker jag då den inte värmer lika bra men funderar på att investera i en sådan också. Det bästa är att den är lätt att ta på och av även när man har full vinterutrustning på sig. Kjolen finns i många läckra färger och priset är ca 1300-




Inga kommentarer: