torsdag 24 juni 2010

Födelsedag

En mycket god vän har nyss fyllt jämna år!! Hur svårt är det inte att komma på bra presenter men jag tror att jag har hittat rätt present till denna person. Presenten är inte bara från mig utan vi är flera som är med på den. Idag hämtade jag den beställa presenten på posten, jag har visserligen sett den på bild och jag blev nöjd med det jag såg....men att få se den på riktigt.... Wow den var så mycket bättre än vad jag hade föreställt mig, jag blev mer än nöjd. Själv blir jag superglad över såna' här presenter och om inte jubilaren blir glad...Ja då får han söka sig nya vänner *hehehe*
Tyvärr törs jag inte visa någon bild idag, man vet aldrig personen ifråga kanske läser denna blogg. Ni får ge Er till tåls tills presenten är levererad innan Ni får se den.

Inga kommentarer: