torsdag 14 mars 2013

Tiden flyger

Det är inte klokt vad tiden flyger i väg, det blir extra tydligt när det finns valpar i huset, de där 8 veckorna bara försvinner .....
Dessvärre är det bloggen som får stå tillbaka hinner inte riktigt med den, kanske blir det bot och bättring efter Påsk när valparna har flyttat.
Någon undrade  om jag skulle spara en valp från denna kull men dessvärre,  just nu är det fullt i soffan :-)
Men jag funderade ett tag innan jag tog mitt förnuft till fånga, det  var den lilla tiken med ljusrosa halsband med prickar som  nästan fick  mig att bryta mitt avtal med mig själv.

Jag har med hjälp av snällaste Sanne försökt att fota valparna som  nu snart är 6 veckor, det lyckades nästan men brun hane och  brun tik var inte alls på humör för att fotas. Vi gör ett nytt försök med dem nästa vecka.

Här är det vi fick till




















1 kommentar:

Rose-Marie sa...

Å den m vit flagg på svansen vill jag ha!!! Perfekt så man syns i naturen ;))