söndag 12 maj 2013

Busy månad

Hela vintern och våren har jag tänkt att i Maj då blir det lugnt , då ska jag hinna med så mycket som ligger efter......  Jovisst !!

Redan i november bokade jag och några likasinnade galningar in en tripp till Litauen i slutet av maj, vi ska ställa ut hundar, bo på SPA och kanske hinna ta det lite lugn några timmar.

Sedan i november har det hunnit tillkomma ett och annat, Bleika ska ha valpar i denna period men vi har diskuterat saken jag och Bleika ,hon tänker inte valpa i förtid utan väntar tills jag kommer hem. Jag hoppas att det blir så, hon har aldrig valpat före 62 dagar förut  och i så fall hinner jag hem innan det är dags.

För några veckor dök det upp en sponsorträff , jag har hittat ett hål för den också, det blir ett himla flängande under just denna vecka som var så lugn när Litauenresan  blev inbokad men jag hinner hem från Göteborg och packa in i bilen innan jag och Tasha kör ner till Stockholm och hoppar på färjan.

I helgen har jag SPAat Tasha lite, en välbehövligt bad har hon fått, lite päls har vi också tagit bort , lite finputs ska till innan hon är klar, funderar på att lämna det till ett proffs som kommer på besök nästa helg. 

Kommande söndag ska vi på utställning i NNFK , det får bli genrepet för Tasha innan 2 dagars show i Molètai , i och för sig tar jag inte utställningen på så blodigt allvar , ser det mera som en trevlig tripp men det är klart att det är skoj om Vi inte gör bort oss där bort.

Några före och efter helgens SPA behandling på Tasha ser Ni någon skillnad ???






Inga kommentarer: