onsdag 12 februari 2014

IRVS 7 veckor

Då har valparna efter Rubra Alba Angelina "Anji" och Craigrua Quazer blivit 7 veckor.
I dag fick jag hjälp med att fota de små sötnosarna....  just nu är de svåra att motstå , det är full fart och de gillar verkligen att busa runt i snön.


Om Du är intresserad av denna ras för jakt, jaktprov, utställning och friluftsliv och vill ha en aktiv kompis som alltid är med på noterna, tag kontakt. Det finns hane kvar att tinga, själv ser jag några riktiga godbitar bland dem.

Mina förväntningar med kullen är att det ska bli hundar som passar lika bra på jakt på fjället som i skogen och på fältet. Min ambition med denna kull är naturligvis lika hög som med mina Gordons ;-)















Rosa tik (Llyr)




Svart Hane (Weylyn)

























Lila Hane (Kye)



Gul Hane (Mckinzley)

Grön Hane (Braveheart)



















Vit Hane (Edhan)

















Röd Hane (Owyn)



















Blå Hane (Neale)







Inga kommentarer: