onsdag 30 maj 2012

Flygfärdiga

I morgon blir Bleikas valpar 8 veckor, vilket innebär att de faktiskt är redo för flytt...
men det är inte jag så de får stanna en vecka till.... :-)


Har fortfarande inte helt bestämt mig, rosa-blå-rosa-blå kanske behåller båda ??
Den som jag ser mest Bleika i är hanen, kanske behåller honom eller ...?? Han har både svansföringen och blicken jag söker ...... nej, jag får fundera en vecka till!!


Haha , skojjar lite .... valparna får stanna en vecka till på grund av praktiska omständighter, de blir besiktade nästa vecka och sedan är de redo för flytt Om jag lyckats bestämma mig för vem som ska stanna :-))))


Registreringen är klar och nu återstår att para ihop rätt namn och valp



Zettertjärns Silver Ztar
H
20120404
Taiko
Zettertjärns Super Ztar
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Segra
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Sessan
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Silba
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Sinja
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Salza
T
20120404
Taiko
Zettertjärns Snella
T
20120404
Taiko



Bästisar Super Ztar & Segra,ingen vet dock vem som är  vem :-)


Säger inte vem det är ..!!


Favoritgropen


Vad håller du på med !!!


Innan vintern återkom den 28 maj


Rosa tik

Endast Rost är vaken...


Silver Ztar, är han inte ljuvlig  så säg




Rosa & Ljusblå


Sötnosar!!






Som Ni ser har vi tränat mycket på lugn i fågel .... ;-)

4 kommentarer:

Miranda sa...

Dom är ju för himla söta ♥ Man skulle vilja ha hur många valpar som helst, då man ser dom. Ha en fin dag! Varma kramar i den kalla våren ♥

TvåÄndsStickan sa...

Åhhhh vilka underbara bilder på dessa ljuvliga små individer. kram i massor

Monica Garbeklint sa...

Valparna ser superfina ut!!! Mvh, Monica

Sofie sa...

Åh... va fina!
svårt det där! Lyxproblem :-)