torsdag 3 februari 2011

fredagskänsla.....

























....har jag men det är ju bara torsdag, det beror nog på att jag är ledig och ska så vara till nästa onsdag. Jag hade planerat in fjälltur idag men snö och ingen sikt fick ändra den planen,blev skidåkning här hemma i stället och jodå, vi klarar att hålla de 10 milen i veckan "so far".
Har letat mig halv fördärvad efter min kamera sladd och så låg den under köks soffan, hmmm är det ett tecken på att jag städat för dåligt...förmodligen men annars säger jag bara Juuuunior, har bär runt på allt!!!! 



Nu är sladden på plats och jag kan visa bilder på Z. Moltaz  ( Z. Razka Pimpim"-Z Bacchus "Ola") som var på snabbvisit i söndags, för att ta med sig en säck svenskt kvalitetsfoder hem till Norge :-)  Moltas ( 13 mån) som kallades  Mini Moltaz som valp för att han var så mycket mindre än sina syskon, han har nu växt upp till en liten,  men inom standarden,  hanhund med fin exteriör, jag kan se mycket av Ola i honom. Moltaz har visat att han kommer att bli en STOR fågelhund och han har redan gett lill -husse många fina uppevelser med bössa och hund , det har även blivit fågel i säcken för detta unga team.

Inga kommentarer: