onsdag 9 februari 2011

Vandrings Priser

Svenska Gordon Setter Klubbens Vandrings Priser är färdig räknade, det blev stor slam för Zettertjärns.......
Årets Gordon setter, Årets fjällhund, Årets unghund & årets Uppfödare. Tack alla underbara valpköpare som ännu ett år hjälpt mig med att lyckas med detta.
Tack för alla gratulationer!!!

Men nu är det ett Nytt År och nu kör vi på vidare. Jag hoppas Ni vill vara med även detta år och starta på jaktprov & utställningar med era hundar. Många spännande avkommor som ska komma till start detta År. Det ser jag verkligen fram mot.
Kram till er alla 
Kina

7 kommentarer:

Jullan sa...

Du är ju så värd det !!!!!!
stort grattis från oss;=)

Kram

Jessica sa...

Ett stort grattis från oss i Pajala. Du är helt klart värd alla priser, Blod svett och tårar. ;)
Kram Jessica

Renie sa...

Gratulere så masse, dette fortjente du virkelig :-D

jaana arvidsson sa...

Stort GRATTIS !!!!//jaana

Anonym sa...

Wowo du är bäst :-)) grattis!!!!!
Kram Monica från Sthlm

Anonym sa...

Stort grattis!!!
Hoppas att Luzen å jag kan bidra med några poäng under året//Lena

Unknown sa...

Tack,tack,tack snälla Ni. Helt riktigt Jessica, det kostar i form av svett, tårar och lite blod
:-)
Lena, det är jag säker på att Ni kommer att göra, Lusen kommer att leva upp till sitt dopnamn, Lucifer...say no more.....
Kram