onsdag 26 oktober 2011

Underställ






Idag tänkte jag rekommendera varma , sköna och snygga underkläder. Då jag ca 300 dagar per år går omkring i underställ så är det trevligt om de förutom att vara varma och sköna även är snygga.Mina favoriter är underkläder från Kari Traa och Aclima, där min Aclimaundertröja med hood är min stora favorit tillsammans med Aclimas närbrynja för damer, dyrt?? Javisst men de håller i en evighet och de är värda varje krona då jag hatat att frysa. Både Kari Traa och Aclimas underkläder är gjorda i finaste ull som inte kliar eller sticks, vilket gör att man inte behöver tvätta sönder dem, lite vädring någon gång så håller  de sig fräsha och det räcker att man tvättar dem under den perioden i mitten av juli till mitten av augusti när man förhoppningsvis inte behöver använda dem ;-)


Kläderna finns bl a här Kari Traa och Aclima

3 kommentarer:

TvåÄndsStickan sa...

precis mina favoriter :-)
kan även rekommendera ulltrosor fr Kari Traa - ljuvligt sköna.

kram kram till dig Kina!

Miranda sa...

Fasiken så snygga! Undrar om de finns i min storlek :-/ Fick du till länken till min sida?

barbro sa...

Bra tips Kina! Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp. Är så less på svettisar som luktar och som man börjar svettas i bara man tar på sig dom.
Kram
Barbro