tisdag 10 januari 2012

Friskt















I går var det kallt och blåsigt ute , då passade det bra med en innedag för att komma ifatt med allt pappersjobb och fixa ärenden på byn. Men frisk luft måste jag få , det blev en kvällsrunda med hundarna, jag gick eller snarare snöpulsade , tog med mig Mella på hennes första promenad, det fixade hon galant, den tomma ryggsäcken jag bar på blev oanvänd. Det är vackert i skogen med månljus och alla snötyngda träd som böjer sig som en portal över vägar och stigar.... 

3 kommentarer:

Michael Öberg sa...

Vintern kan vara fruktansvärt vacker, och kylan kan man klä sig för.Vi har haft 20-24 grader i nån dag nu.Äntligen blev det vinter så att sjöisarna kanske lägger. Hoppas du får en bra vecka !

Unknown sa...

Ja vinter är härligt, men jag vill inte vara utan någon årstid :-)
Ha en bra vecka Du med !!

Anonym sa...

Flott vinterstemning du har knipset. Vi får ny valp i hus imorgen men før det skal vår Kasan forlate oss. Fryktelig trist men nødvendig;( Blir nok litt valpefokus fremover og i kombinasjon med nytt kamera så håper jeg på ett og annet blinkskudd:)

Var ikke klar over at du arrangerte kurs så det er notert. Leste inne på de sidene nå.Flott beliggenhet på plassen:)