onsdag 11 januari 2012

Inställt

I dag hade jag bokat in en dag på fjället, vädret såg OK ut, bilen var packad och hundarna färdigklädda.. DÅ kom snöstormen, jag provade att köra ut på vägen men när jag inte såg vägen eller plogkäpparna på min väg då gav jag upp, bara att packa ur igen och besvikna hundar gick in och la sig. De fick trösta sig med ett  varsitt grisöra, jag fick trösta mig med en latte :-)
Liten blir fort stor....Prazzel och hennes syskon
















Det har börjat komma in förfrågningar om dömning på vårens jaktprov , det betyder att jag måste bestämma mig för vilka hundar som ska prioriteras inför tidiga vinterstarter.....
Undrar om jag hinner få Prazzel färdig för start i början av mars eller ska satsa  på ett säkrare kort.....  nästa träningstur får avgöra det 

Inga kommentarer: