torsdag 15 juli 2010

Förbereder för kurs

Det började i gårkväll med att strömmen var borta i hundhuset, nu har jag lärt mig att när det regnar mycket blir det kondens i pumphuset och jordfelsbrytaren löser ut. Tog inte så lång stund att fixa alltså. I morse var jag utan internet, åskan hade tagit routern. Haha jag  skulle ändå in till stan (Östersund) idag och handla lite råvaror till kursen så det var lätt ordnat att köpa en ny router. När jag kom tillbaka till bilen efter att ha handlar massor an mat och godsaker har min mobil åkt ner på golvet och är avslagen.........hmmm , vad har jag för pinkod??  Jag vet att jag la koden på ett bra ställe för att jag lätt skulle komma åt den vid behov....Jag letar fortfarande. Nu vet Ni varför jag inte svarar i min mobil, tills vidare får Ni ringa på mitt hemnummer eller maila. Det slutar väl med att jag måste ta ännu en tur till stan och telia för att få en ny pinkod, det är inte första gången det händer *suck*

2 kommentarer:

Dernole sa...

När det börjas, börjas de :)Hoppas att det löser sig.
Ha en härlig helg.

Unknown sa...

telefonen är på on igen..... nu får det vara nog ett tag. h
Ha en skön helg!!
Kram