fredag 16 juli 2010

Fredag





























Pin-koden är hittad, jag hade lagt den i bilen som jag trodde men var för dålig på att leta först 3 gångerna :-) nu finns jag på mitt vanliga mobilnummer igen...................

Idag kommer kursdeltagarna, jag är uppe för att förbereda lunchen och baka en kaka.
Jag vill att mina kurser ska vara lite mera än att endast träna hund, det ska kännas som semester där du får lägga all energi på hunden , du ska få sätta dig vid dukat bord och förhoppningsvis äta och dricka gott, få hembakat fika och vara socialt, att få umgås med lika sinnande och ha skoj.
Jag hoppas att det utlovade fina vädret kommer, så både hundar och ägare kan ta sig ett dopp i Kallsjön efter avslutat pass, de 2-benta kan få värma sig i bastun om inte Kallsjöns temp kommit upp i de utlovade 18 C (huuuuuuu, inte min badtemp) jag väntar med mitt bad tills lördagens badtunna håller 42 C.

1 kommentar:

Dernole sa...

Vilka fina bilder, kan inte förstå hur du hinner med allt, blommor, mat och pyssel.
Ha en fin helg med en fungerande mobil ;)