måndag 25 april 2011

Påsk present

Bleika provligger vår fina påsk present














I torsdags blev jag uppringd av ett transport företag som hade ett stort paket till mig, mycket förvånad undrade jag vad det var för paket???? Jo, det kom från hundar.se...??  Hmmm...men jag har inte beställt något?? Jag frågade då om det kostade något.... Nix , det var betalt...???????
Ett stort paket som knappt vägde något  blev levererat.....    innehållande en FATBOY med marimekko tyg , Oj, vad glad jag blev!!!  Vilken Påskpresent, Snacka om att ha fantastiska bloggläsare !!!!!!!!!!!
Tusen, tusen Tack sötaste, goaste DU :-))))

5 kommentarer:

Rose-Marie sa...

Blev du den lycklige vinnaren! Grattis!! NJUT!!! KRAM!!!!

Dernole sa...

Grattis :)

Unknown sa...

Nej, jag vann den inte. Jag fick den fina fatboyen av en otroligt snäll gullig bloggläsare som sett att jag önskat mig den här på bloggen :-)
Undrar om det fungerar att önska att få saker utförda också :-))))
Kram

Kari sa...

Skikkelig kul! Hvilken fan:)

Dernole sa...

jösses jag vill också ha sådana fan:)Oavsett grattis den är super snygg, skulle du även vinna vet du vart du kan skicka den :D
Kram