måndag 23 maj 2011

TÄVLING

Den lilla Röda


















Jag behöver hjälp av Er!!! Jag har idé torka när det gäller namn på min nya lilla stjärna !! Mitt bästa atlernativ just nu är Pixie eller Pariz men jag är inte helt nöjd... ....
Hjälp mig , namnet ska börja på P, gärna innehålla ett Z :-)
Det namnet som blir taget på den lilla röda eller någon av de andra tikarna i kullen vinner en visselpipa 211 1/2 med Anjas fina läderrem, visselpipan fås i valfri färg (gul, orange, blå, lila eller grön)

Maila förslagen på kina(at)zettertjarn.se
Tävlingen avslutas i morgon kväll då regansökan  ska skickas in :-)

8 kommentarer:

Dernole sa...

Hej hopp!
Prizta( stavas Prista betyder med 3 stjärnor), Prud betyder vacker artig" ladylike.
Lycka till i namn djungeln

Kari sa...

Eller Priza, (uttales med "T"..) dyktig rosenborgspiller (fotball) i Norge! Poyzim/Proyzim:) Kombinasjon Troy Mim!

Kari sa...

Nei, ikke uttales med T.. Men "s og t".. Pritsa.. :)

Maria sa...

Hejsanhejsan!
Här kommer några sponana från O-viken:
Prazzel
Paparazzi
Prezilla
Pezeta
Piazza
Kram från Maria:)

Renie sa...

Paizley
Pazie
Pazzy
Purzel
Patzy(e)
Patriciuz.
Patza
Petzi
Piza
Pitz
noen uten Z.
Patricia (Patrizia)
Pearl (perla)
Pena
Pepsi (pepzi, pepzie, pepzy)
Petit (petitze)
Phara (Pharaz)
Pleika
Prissa (prizza)

Det jeg kom på i farta :-p

Marit Bjercke sa...

Pizza
Pilzen
Pi/Phi
Prentis
Piazetta
Phoenix
Primus
Popcorn
Porto
Pia
Pila
Parmesan
Parma
Pariza
Pari
Eller rett og slett Prinzessen/an

Anonym sa...

Puzzla, pazzi, pazz

Michael sa...

Pretzel.....
/M