tisdag 31 maj 2011

Valparna.....

Rosa tik & Grön hane



Blå hane


Grön hane och Beige tik (ljusgrå)


































Valparna är nu helt underbara, jag skulle faktiskt kunna behålla alla 6..... :-)
De har alla sina personligheter. Lilla Prazzel (röd) är den söta och mest lik mamma Mim som valp. 
Paztelle (rosa) är väldigt självständig och går sina egna vägar, henne gillar jag väldigt mycket, förmodligen en tik för mig ....
Pop Ztar (Gul)är den filosofiska tjejjen som jag skulle kalla för Ztar och det hoppas jag att hon blir..
Plastic Fantastic (Beige) Fancy Är skönheten och den som varit tidigast med det  mesta, först ur valplådan, först att springa runt huset, först att klättra upp på bänken i hundrummet 


Grön hane PuttiPluttiPott ska kallas Putte,en rejäl hane som  är väldigt lik sin pappa Troy, väldigt busig är han, den blicken kommer att bli svår att motstå
Blå hane Prinz Pino , döpt efter min första Gordon setter Vinstamarkens Pino. Även han är en flosof, jag tror han blir en riktig snygging, älskar att ligga i famnen och gosa.


Alla valparna är väldigt sociala, när de är lösa på gården är det nästan omöjligt att förflytta sig, allas pringer runt fötterna för att visa upp sig och skriker ta upp mig :-)



Inga kommentarer: