fredag 10 juni 2011

Valprapport

Här trivs jag

Utslagen....jobbigt med nya miljöer

På hytta på fjället

Sover gärna var som helst om jag får ligga på mattes kläder

Mys i solen med Tuva



























kanske jag vågar lägga mig liite närmare






























































Jag har nu fått sms och mail från de 4 familjer som blivit med valp från P-kullen. Alla är så klart nöjda med sina nya familjemedlemmar "so far". Jag tror att de små monstren ökat tempot några steg hemma hos vissa ;-)


Det har kommit många fina bilder från Paztelle's familj, som Ni ser blir hon rejält bortskämd. Det gör mig varm i hjärtat att se att valparna blir så väl omhändertagna och får vara en medlem i familjen, precis som det är här hemma. Jag har hundar för att jag VILL ha dem runt mig, det är helt OK för mig att de får vara i både soffan och sängen (dock inte alla på en gång... ;-)) Jag accepterar dock att alla INTE vill ha det så :-)
Paztelle  som har flyttat till Trondheim  har även fått en snäll  "storasyster"  i GS Tuva 

Inga kommentarer: