måndag 27 februari 2012

Bleika dräktig??


Nu har det snart gått 4 veckor sedan Bleika blev parad med Taiko, snacka om att tiden går fort!!
Jag tycker mig se små tecken på dräktighet med vågar inte ta ut något ännu.... men hon är väldigt "sugen" och tigger vilket inte är likt Bleika som normalt är ganska ointresserad av mat. Tycket att hon blir trött fortare , rättare sagt Bleika blir aldrig trött normalt.
Jag har gjort pendeln med ringen och den visar på .......... :-)


Ev åker jag och ultraljudar nästa vecka, känns som att jag vill veta ......!!!


valpar från Bleikas förra kull, L-kullen



















2 kommentarer:

Miranda sa...

Fina dom är ♥ Verkar som att Pirkko är dräktig som Thai är parad med....skall bli spännande att se Thai valpar. Ha en bra dag!

Miranda sa...

Jag vet inte om jag skall ta en valp. Ibland är jag sugen, men jag vet inte om jag törs. Tror inte jag kan lyckas engång till med en Finne. Sen skall man ha tid också. Wiggo är ju kvar. Fastän han jagar sparsamt och är gammal, så behöver han också omvårdnad....Vad tror du? Kanjag verkligen lyckas en gång till? Kramar!