tisdag 21 februari 2012

In i stormen















Godmorgon på Er!!!
Bilen är nu fullpackad med mat för 10 pers i 3 dagar, stormen viner runt knuten och jag ska nu ta mig upp på kalfjället och väglöst land. Först bil i 12  mil, sedan blir det skoter i 1 mil med matvaror och min packning, själv tar jag mina super tjejjliga med Mim, Bleika, Häkza & Ditzie och åker skidor upp....OM det går. I dag står det städ, bäddning samt förberedelser på schemat och i morgon kommer gästerna. De tar sig dock fram med bandvagn så det ska nog gå fint för dem att komma på plats....

Jag har laddat upp med  renfilé, lax, löjrom , torrkött och annat gott så de ska nog överleva!!

Jag hoppas att vädret blir på bättre humör så vi inte blir insnöade där uppe, jag vill gärna vara hemma på fredagkväll :-)








2 kommentarer:

Miranda sa...

Härligt! Ha tre underbara dagar! Kramen!

Dernole sa...

Hm skulle vilja vara med på den gästlistan, njuta fjäll och underbar mat :)
Ha en go helg
Kram