måndag 7 mars 2011

Nya skidor


BREIDABLIKK JAKTSKI M.FELLELÅS

Under vägen till Haltdalen stannade vi till Stjördal och jag  investerade i en ny skidutrustning, Jag är så nöjd!!
 Alfa sko Skarvet, (
http://www.skistovler.no/bc_og_fjell/skarvet_bc_gtx) en skinnsko med Goretex., breda fjällskidor från Åsnes, (http://www.asnes.com/index.php?mapping=16&maingroup=SKI&brand=%C5SNES) Breidablikk jaktski med halvfällar under, fungerar helt super. Jag åker oftast med en fäll under, då har jag en skida för nedför och en för uppför. Jag kan varmt rekommendera denna utrustning. För första gången på evigheter var jag varm och  torr om fötterna efter en heldag, skidorna är bara helsköna dessutom tycker jag att de är superfina :-) 

3 kommentarer:

Karin sa...

Gissa om en i familjen blev avis, och det var inte jag för jag är super nöjd med min utrustning!!

Unknown sa...

Ingen som fyller år snart Karin :-)???!!!

Jullan sa...

Ohh snygga skidor!!!!!! Stort grattis till att det gick så bra på jaktprovet:=)))
Kram