torsdag 2 december 2010

Paraciter















Efter att ha legat däckad i en par dagar på grund av den elaka paraciten  från Östersund så är jag på benen igen. Hur ofta är jag ute och äter lunch i Östersund...nästan aldrig, men så skedde förra veckan och då det var god, stark tai mat som inmundigades drack jag även massor av vatten......   
Är i alla fall glad över att jag har eget vatten, hur kul skulle det vara att koka vatten till 10 hundar.
Solen skiner med temp visar -17 C, jag har en gräns på -15 för att hundarna ska få dra, men måste ut och få luft så det får bli en promenad med hela gänget i solen.
Ha en skön dag ALLA!!!

3 kommentarer:

Dernole sa...

Usch lider verkligen med alla drabbade, inte roligt.

Anonym sa...

Uff da, men kjekt at du er på beina igjen:) Kaldt hos dere også leser jeg nedover bloggen her. Vi hadde behagelige 8 minus idag tidlig og det var varmt iforhold til tidligere dager:)Gutta mine koser seg inne i varmen og har hatt null skiturer de siste 14 dagene. Kun små lufteturer og springer villbasser i hagen.

Koselig hus hundene har:)

Unknown sa...

nr 14 du som har en händig karl du får designa ett hundhus till dina Gutter som den händige snickrar ihop :-)

jag tar hellre frusen vattenledning än den där bakterien :O)
Kram